Beauty Like My :D

maandag 16 december 2013

Winter elegance

melanocloseup_2melanocloseup_1
Ik loop niet altijd de deur uit met sieraden om en halverwege de dag heb ik daar dan toch spijt van. Sieraden maken je look namelijk af en juist wanneer je zin hebt in een simpele en comfortabele outfit, zijn sieraden dé manier om je outfit net wat meer pit te geven. Ik ben even gek op goud, zilver of rosegold en ook zeker niet bang om ze met elkaar te combineren. In deze look heb ik wel voor één kleur gekozen en daarom zie je hier een prachtige bangle en ring van MelanO. De balletjes op de bangle kunnen vervangen worden voor andere stenen en de ring lijkt op het eerste gezicht een simpele band, maar heeft prachtige steentjes aan de zijkant, die je zowel naar je zelf toe kan dragen of van je af. In dezelfde collectie als de ring zit ook een prachtige ketting die ik ook wel heel graag aan deze set zou willen toevoegen! Simpel, delicaat en erg chique. 
Op m’n lippen draag ik Maybelline Super Stay 24 Color in de kleur 542 Cherry Pie en Bourjois 1 Seconde 28 Red Dingue op de nagels. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten